طاقت بیار داره توم میشه چشمات واسه همیشه میخوابن..



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:40---7 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری
یه خواهشی داشتم
بی زحمت این چت روم رو لینک کنین
چت روم|چتم chatam.ir
دارم سعی میکنم این چت روم رو شلوغ کنم
ممنون میشم اگه کمکم کنی و لینکش کنی
مرسییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییی

پاسخ:لطف داری "لینکی داداش


gh_a
ساعت16:49---6 مرداد 1393

دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است باز هم قسمت غم ها شده ام



دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام



کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام!!

به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
چشم حتما...
پاسخ:  



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, | 19:46 | نویسنده : **گل باقالی** |